torsdag den 11. juli 2013

HAVE PASSER for Maria

Da ferien er startet for mange, og også for Den Eksperimenterende Have, passer jeg denne med glæde da vi ligger i samme haveforening .Jeg nyder at gå og plukke de afblomstrede roser af, så der igen kan skyde nye skud. Den pergola som blev bygget sidste år er ren nydelse at gå op ad, dejlig bred. Jeg ved, at der bliver stor glæde når ferien er slut og haven er plejet..da bliver jeg også glad og Maria bliver glad...så ny!d de her par billeder det gjorde jeg, alt imedens jeg vand!ede haven idag.

 Grand Vie
 Skønne roser hvor de dufter




Der blev også til lidt jordbær 4kg.Så den dag stod menuen på lakse madder og jordbær med fløde....meeen der røg også jordbær i fryseren....til Maria efter ferien..;-)






3 kommentarer:

  1. Det kan jeg godt forstå, at du nyder. Det er en smuk pergula, de har fået lavet.

    SvarSlet
  2. Ja Lisbeth, syntes det er det mindste man kan gøre at passe på haven, for elleres kan det være uoverskueligt at skulle igennem, efter en ferie. Tænk den giver så god skygge til planterne at der nu er meget frodigt.Men alt det ved du jo en masse om...kan du have en god week-end.kh grethe

    SvarSlet
  3. Den er så smuk Maria's have og pergola.Og jeg har ladet mig inspirere af de flotte hostaer..men mere om det på min blog i morgen.
    Kh Linda

    SvarSlet