lørdag den 31. oktober 2015

DE KOMMER IGEN

Her vil jeg lige vise en lille billed kavalkade, bare et lille udpluk.
der får mig til at tænke på, at lige om lidt er de her igen allesammen. 

CD valmuen et kunstværk 

Prinsesse Anne.
 Selvom rosen året ikke artede sig helt så godt.

lige på vej til at springe ud......

Her er jeg  lidt vild med kastanje hegn som jeg så i Syd frankrig i sommers
her løber det som en Å det kan jeg lide...tænker selv at lave det langs en gang.

glæder mig igen til dette her syn


og når digitalisen blomstre



når det spæde forår banker på, op ad den frosne jord

til sommerfuglenes leg

den til den hel specielle hortensias fnuglette hoveder, som nikker i vinden.

Det er værd at vente på.
GOD WEEKEND DERUDE.

3 kommentarer:

  1. Hej Grethe, ja der er meget at vente på :o) jeg har stadig en del der blomstre på det sidste i haven, så jeg håber ikke der gør så længe før det vælter op af jorden igen.
    Rigtig dejlig Søndag til dig.
    Kh Linda.

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder over skønheder fra sommeren. Det er rigtig at lige om lidt kommer de igen med fornyet skønhed. Tak Grethe for nogle af dine kønne billeder.
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
  3. Hej Grethe.Dejlige billeder du viser............vi har meget at glæde os til nå det bliver forår igen.
    Rigtig god søndag til dig knus Jette

    SvarSlet