onsdag den 23. november 2016

BETON


Juleriet er igang så småt. Derfor blev jeg betonarbejder for en dag og ja godt tilfreds med resultatet.
Må sige Fru Pedersen,s Have er inspirations kilden.

Så jagten på rundstykke og tinterstål gik ind og hvis du står i den situation hvor du tænker det er hårdt med mullerne da er Bauhaus flinke folk, de klipper gerne for dig i de mål der er brug for.

Her vises rundstokke....






Masser af lavgrene er en deko i sig selv. Her er det egentlig kun opbevaring .




    Min mand og jeg måtte på lossepladsen Idag så faldt jeg over denne smukke krukke tænk, at smide 
   sådan en ud...vil bruge den liggende,der var blevet hul i bunden af den var smidt i containeren, men 
   det blev kun en gevinst.        





              
                   

Når jeg bliver gammel så vil jeg sidde på en bænk .......glæder mig til når det igen bliver vejr 
til dette....



  Ønsker Jer alle derude en god dag og aften...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar